Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 № 172 " Про реалізацію  окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів", затверджений перелік товарів  належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). До цього переліку також належить  постільна білизна. Тому звертаємо Вашу увагу на те, що товар належної якості,  придбаний в нашому магазині, поверненню або обміну не підлягає.

Єдина основа для обміну або повернення товару - це виявлення виробничого браку.   При цьому обмін або повернення товару можливий впродовж 14 днів, без урахування дня купівлі.  Обмін або повернення товару здійснюється, якщо він не використовувався і, якщо збережений його  товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем  разом з товаром. Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продажу,  споживач має право повернути товар і отримати назад гроші.

Нам важливо, щоб Ви залишилися задоволені, тому ми йдемо на зустріч покупцям і обмінюємо  товар належної якості (ціла упаковка), при повній компенсації транспортних витрат покупцем.

 

Як здійснити повернення товару з виробничим браком:

 

1. В разі кур'єрської доставки по м. Запоріжжя: у присутності кур'єра покупцеві треба уважно оглянути товар, не порушуючи цілісності упаковки, зберігаючи первинний вид товару і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. У разі виявлення виробничого браку вказати на нього кур'єрові і повернути товар. В цьому випадку вартість доставки кур'єром не оплачується. Якщо вартість товару була сплачена на кредитну карту або на розрахунковий рахунок продавця, то вона буде повернена таким же способом впродовж 5-ти банківських днів. Якщо був вибраний варіант оплати "наличными при отриманні", то вартість товару не оплачується.

 

2. У разі доставки компанією-перевізником: якнайшвидше після отримання товару, краще всього прямо при отриманні у відділенні компанії-перевізника або у кур'єра компанії-перевізника під час адресної доставки, покупцеві треба уважно оглянути товар. При цьому потрібно не порушувати цілісності упаковки, зберігати первинний вид товару і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. У разі виявлення виробничого браку покупцеві треба відправити товар і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром, цій же компанією-перевізником за рахунок одержувача. Якщо доставка була сплачена покупцем, то її вартість буде повернена разом з вартістю товару. Якщо вартість товару була сплачена на кредитну карту або на розрахунковий рахунок продавця, то вона буде повернена таким же способом впродовж 5-ти банківських днів з моменту отримання товару співробітником нашого інтернет-магазину. Якщо був вибраний варіант оплати "післяплата", то вартість товару і доставки не оплачується. Якщо оглянути товар при отриманні у відділенні компанії-перевізника або у кур'єра компанії-перевізника під час адресної доставки не буде можливості, то покупцеві треба оглянути товар в зручному для нього місці. При цьому також потрібно не порушувати цілісності упаковки, зберігати первинний вид товару і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Не пізніше 14 днів з моменту отримання покупцеві треба відправити товар з виробничим браком і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром, цій же компанією-перевізником за рахунок одержувача. При цьому вартість товару і доставки, у разі її оплати покупцем, буде повернена способом, вказаним покупцем.

 

3. У разі доставки товару в точку видачі для самовивезення: у присутності співробітника точки видачі треба уважно оглянути товар, не порушуючи цілісності упаковки, зберігаючи первинний вид товару і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. У разі виявлення виробничого браку вказати на нього співробітникові точки видачі і повернути товар. Якщо вартість товару була сплачена на кредитну карту або на розрахунковий рахунок продавця, то вона буде повернена таким же способом впродовж 5-ти банківських днів. Якщо був вибраний варіант оплати "наличными при отриманні", то вартість товару не оплачується. Якщо виробничий брак був виявлений не в точці видачі і при цьому збережений первинний вид товару, упаковки і розрахункового документу, виданого продавцем разом з товаром, то покупцеві треба повернути товар і розрахунковий документ в точку видачі. Вартість товару буде повернена покупцеві вказаним їм способом, впродовж 5-ти банківських днів з моменту отримання товару співробітником нашого інтернет-магазину.

 

Як здійснити обмін товару з виробничим браком:

 

1. У разі кур'єрської доставки по м. Запоріжжя: у присутності кур'єра покупцеві треба уважно оглянути товар, не порушуючи цілісності упаковки, зберігаючи первинний вид товару і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. У разі виявлення виробничого браку вказати на нього кур'єрові і повернути товар. В цьому випадку вартість доставки кур'єром не оплачується. Якщо вартість товару була сплачена на кредитну карту або на розрахунковий рахунок продавця, то вона буде повернена таким же способом впродовж 5-ти банківських днів. Якщо був вибраний варіант оплати "наличными при отриманні", то вартість товару не оплачується. У разі наявності товару для обміну на складі продавця, обмін буде здійснений впродовж 5 робочих днів після отримання товару з виробничим браком співробітником інтернет-магазину. Якщо бажаного товару для обміну не буде в наявності на складі, то покупцеві буде запропонована заміна або повернення грошей. Товар для обміну буде доставлений кур'єром безкоштовно.

 

2. У разі доставки компанією-перевізником: якнайшвидше після отримання товару, краще всього прямо при отриманні у відділенні компанії-перевізника або у кур'єра компанії-перевізника під час адресної доставки, покупцеві треба уважно оглянути товар. При цьому потрібно не порушувати цілісності упаковки, зберігати первинний вид товару і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. У разі виявлення виробничого браку покупцеві треба відправити товар і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром, цій же компанією-перевізником за рахунок одержувача. Якщо доставка була сплачена покупцем, то її вартість буде повернена разом з вартістю товару. Якщо вартість товару була сплачена на кредитну карту або на розрахунковий рахунок продавця, то вона буде повернена таким же способом впродовж 5-ти банківських днів з моменту отримання товару співробітником нашого інтернет-магазину. Якщо був вибраний варіант оплати "післяплата", то вартість товару і доставки не оплачується. Якщо оглянути товар при отриманні у відділенні компанії-перевізника або у кур'єра компанії-перевізника під час адресної доставки не буде можливості, то покупцеві треба оглянути товар в зручному для нього місці. При цьому також потрібно не порушувати цілісності упаковки, зберігати первинний вид товару і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Не пізніше 14 днів з моменту отримання покупцеві треба відправити товар з виробничим браком і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром, цій же компанією-перевізником за рахунок одержувача. При цьому вартість товару і доставки, у разі її оплати покупцем, буде повернена способом, вказаним покупцем. У разі наявності товару для обміну на складі продавця, обмін буде здійснений впродовж 5 робочих днів після отримання товару з виробничим браком співробітником інтернет-магазину. Якщо бажаного товару для обміну не буде в наявності на складі, то покупцеві буде запропонована заміна або повернення грошей. Товар для обміну буде доставлений компанією-перевізником за рахунок продавця.

 

3. У разі доставки товару в точку видачі для самовивезення: у присутності співробітника точки видачі треба уважно оглянути товар, не порушуючи цілісності упаковки, зберігаючи первинний вид товару і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. У разі виявлення виробничого браку вказати на нього співробітникові точки видачі і повернути товар. Якщо вартість товару була сплачена на кредитну карту або на розрахунковий рахунок продавця, то вона буде повернена таким же способом впродовж 5-ти банківських днів. Якщо був вибраний варіант оплати "наличными при отриманні", то вартість товару не оплачується. Якщо виробничий брак був виявлений не в точці видачі і при цьому збережений первинний вид товару, упаковки і розрахункового документу, виданого продавцем разом з товаром, то покупцеві треба повернути товар і розрахунковий документ в точку видачі. Вартість товару буде повернена покупцеві вказаним їм способом, впродовж 5-ти банківських днів з моменту отримання товару співробітником нашого інтернет-магазину. У разі наявності товару для обміну на складі продавця, обмін буде здійснений впродовж 5 робочих днів після отримання товару з виробничим браком співробітником інтернет-магазину. Якщо бажаного товару для обміну не буде в наявності на складі, то покупцеві буде запропонована заміна або повернення грошей. Товар для обміну буде доставлений в точку видачі безкоштовно.

 

До повернення не приймається попраний, забруднений товар, із зіпсованою упаковкою, без бирок, без розрахункового документу, виданого продавцем разом з товаром.